Friday, May 23, 2008

Citatet

"Står den som 7C (med nuvarande sekvenser) efter några repetitioner om ett år ska jag tamefan äta upp Carlos luftpadda!"

Och för oss som är intresserade att spana in hur man äter upp en hel gummiflotte bör komma överens om ett lämpligt datum för att skåda spektaklet! Midsommar 2009!?
(Eftersom att jag och Jonas började vackla, mest beroende på Linus, så ryckte Dag ut och förklarade att vi var inne på helt rätt spår. Tror även han vill se kungen av matsmältning in action ;-)


Så till vår vän Jonas!



Eftersom att vi enbart fungerar med statisk klättring så kör vi avåsningövningar i precis alla grepp ;-)
P.S. Vi vet att boulret starar lägre! D.S.

3 comments:

Henrik said...

Hehe, Mr Matsmältning kanske slipper tugga ändå, eventuellt kunde den tydligen blott vara B+ enligt dagge som flög på sista movet, men vi får väl se...
Shiba och Jonas skulle väl dit idag igen och förhoppningsvis sprätta iväg den... hur gick det för er?

jwi said...

Vi hade utmärkta förhållanden, långt bättre än vad jag haft tidigare, men det gick ändå inte för någon av oss...

Chibas & Dagges sekvens i starten känns typ två grader lättare än den jag provade innan så jag bytte till den. När det gäller sekvensen på toppen så kändes Dagges lösning lättare den också. Men det är segt att tvingas dyna efter att gjort så många move innan....

Hmmm. Jag har tre dagar på den nu utan att gjort den. Pinsamt. För den är ju inte särskilt hård.

Jag vill inte späga en grad innan jag gjort den. (Men för den nyfikne: inget under 7A+)

Henrik said...

Trevligt att hinna läsa en kvällsrapport innan man ska möta kudden.
Tycker det här bouldret bara blir intressantare och intressantare, ett kalasproblem som nu också är inom ens gradspann!