Tuesday, September 16, 2008

Update

Behovet av en Umeå-blog på engelska kanske inte är prio ett för mänskligheten men förhoppningsvis så kanske någon vilsen icke-svensktalande klättrare lyckas med den enastående bedriften att halka in på siten och hitta något matnyttigt.
Det är Linus som står vid orkesterdiket och jag kan inte se färre än hundra skäl till varför det skulle misslyckas.
För att verkligen lågvattenmärka innehållet så kommer jag att lyfta över all min dynga till nämnda site. Min egen sida (denna här) kommer nog tragiskt nog att falla offer för ingentinget och allt vad det inte innebär. För att verkligen visa hur allvarlig jag är i mina ambitioner så förärades bloggen med en väldigt efterlängtad i20 topo. Alla som vill se ytterligare topos (varför inte vänstra sidan av i20-stenen) kan slänga in en donation och hoppas på det värsta.

Väl mött på Just another bouldering blog



Har ni extremt lite att göra och vill försöka er på att ta er in "I huvudet på J..." så håll tillgodo! Alla andra som har ett liv rekommenderas starkt att göra något helt annat.

7 comments:

Anonymous said...

Han är verkligen bara för mkt den mannen. ...eller är det kanske för lite han är i sjävla verket? Ungefär i nivå med en 11-åring i alla fall.


...men kul är det!!


Tråkigt att Hassemannen försvinner, men bara det uppdateras på the umeå show så blir det säkert bra.

Snygg topo och problembeskrivning!

Hasse said...

Stenmark, morfar, samt en massa andra enastående individer brukar uttrycket: -"Hur ska man förklara för de som inte förstår?"

Sedan så vet man ju inte hur mycket hassemannen går i graven. Umeå är alldeles för litet för att två personer ska kunna hålla sams ;-)

Linkan said...

Kommer aldrig att gå!!

;)

Hasse said...

Vad var det jag sa!!


(Fan också. Vi måste snart trycka den där jävla tischan. Kanske blir det en fin pappa-present till calle&co?!)

Anonymous said...

Det är både trist och kul att Hassemannen går i graven. Trist för att den berömda norrlandsikonen försvinner som fristående intentitet men kul att linkan kommer att få en kritisk röst som kanske uppväger den otrevliga possitivismen som utmärker honom. "The Umeå show" kommer nog att bli fulländad.

Linkan said...

Räkna med att det blir good cop/bad cop för hela slanten!

Hasse said...

Jag är givetvis den omåttligt snälla polisen ... få åsikter och strykrädd!