Monday, February 18, 2013

Mitt bittra alternativ till TUS



Trots mitt vackra bildsköna yttre, glada smittsamma humör och förlåtande karaktär så kan jag inte längre dölja att det bor en småilsk elak jävel med treudd på min axel. För att inte sänka TUS med mina bitterhetstorpeder så väljer jag att lägga mina allra grundaste onyanserade okritiska irrelevanta åsikter och tankegångar på denna, numera återupplivade, sida.




Efter positiva 5-årTUS-redaktionen så kan jag inte hålla tillbaka demonerna längre ... it'a alive!


/Sur-Hasse

2 comments:

p3 said...

Ser fram emot alla nyanserade bittra och förlåtande inlägg om klättervärldens alla problem och icke-problem! ;)

Hasse said...

Roligt med utsocknes följeslagare.

Dock så har jag inga som helst uppsatta mål för mitt högkvalitativa flöde. Men känner jag mig själv rätt så kommer bitterheten när jag äntrar level 4 i klätter-mode. Dvs säsongen närmar sig, jobbördan minskar, formen på ingående och önskelistan formulerad. Just nu är jag på källarvåningen.