Wednesday, May 14, 2008

TVÅ GAMLA I20-KLIPP

Hittade av en slump två gamla wmv-klipp från i20-stenen på en gammal server. Alltid kul att se hur saker var förr och dessutom så är ju det klassiska flaket på Black Russian borta sedan några veckor.

Black Russian assis:http://hem.bredband.net/b620589/I20_BRSS_060501.wmv
(en rolig sak som finns i klippet är att jag beordrar calle till norrlandsspotting, dvs backa och lägg händerna på ryggen)


Okänd Soldat:http://hem.bredband.net/b620589/I20_OS_060501.wmv
(här har calle skolats in till norrlandsspotting, dvs han sitter "plats" på paddan och fokuserar på sig själv)

4 comments:

Magnus Eriksson Brändström said...

Hur löser man BR nu då? Jag har ju tänkt sänka den till hösten!

jwi said...

Man tar tydligen sloperkoppen under flaket, men går i övrigt samma sekvens. Jag dynar inte med vänster hand till toppen efter jag fått krimp med höger hand, utan matchar på en liten pluttkrimp med vänster och skickar höger till toppen.

För övrigt var det kul att se svag mans lösning på Okänd Soldat ;)

Anonymous said...

Haha, jag har faktiskt sparat de där klippen på min gamla burk från Ume-tiden. Fan va lätt du gör dom. Kanske ska man svänga förbi I-20 o förnedra sig på BR i sommar.

Hasse said...

White russian verkar numera vara vikt för min morfo-lösning med en krimper 2dm ovanför trasiga flaket. I övrigt så står nog graderna pall för greppförlusten.

@sydde. Du har varit väntad och välkommen i flera år!